1 sep. 2011

Hösttävling!

För att fira att lanseringen av Millemonsters nya hemsida så utlyser jag härmed en hösttävling.

Ni har nu möjlighet att vinna en barnmössa i någon av nedanstående tyger.

Landskapstyg i grönt och rött, turkost tyg med bruna apor, vitt tyg med turkosa, gröna och rosa monster, svart tyg med döskallar och gitarrer, vitt tyg med sjömotiv i grönt och blåa nyanser.

Samla lotter genom att:
- Kommentera här nedan (med hur många lotter du kommer att delta med och vad)
- Bli fast följare av Millemonsters blogg
- Länka till Millemonsters hemsida (http://millemonster.com) på din facebooksida/hemsida/blogg.
- Gilla Millemonster på Facebook
- Bjud in vänner till tävlingen

Den här gången har jag utökat lottantalet och du kan alltså samla totalt 5 lotter!

Tävlingen pågår månaden ut t.o.m 30 september och vinnaren utses dagen efter!
Lycka till!






4 kommentarer:

  1. Så fin hemsida! 4 lotter blir det då.
    Kramar

    SvaraRadera
  2. Jag kör på alla fem :) Hela listan fixar jag :)

    SvaraRadera
  3. Jättefina saker!!! Jag satsar på 5 lotter och tipsar alla =)

    SvaraRadera
  4. Supermysiga kläder! Ja kör på 5 =)

    SvaraRadera