6 dec. 2010

Äntligen





är mitt märke registrerat. Har väntat nästan 10 veckor men nu är diplomet äntligen här. Var nästan orolig att det inte skulle gå igenom men det gjorde det.

Fixade namnlapparna lite innan. Eftersom vi redan bokat marknader så blev det lite panik. Det som är lite synd att namnlapparna blir upp och ner på mössorna eftersom jag ville ha dem rätt väg på byxorna.

I samma veva fixade jag visitkort. Främst för att ha någon stanns att skriva information. Visitkorten är kombinerad information (mail, storlek, tvättråd). Men givetvis skrev jag fel på adressen till bloggsidan (inte alls förvånad)och baksidan är upp och ner (inte så förvånad över det heller) men det gör kanske inte så mycket.

Annars har jag lämnat in min maskin som bestämde sig för att sy på eget bevåg när jag slutat och vägrar spola undertråd. Som tur är kunde jag låna en från jobbet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar