2 nov. 2010

Hur ska jag hinna?






Idag kom mitt hemliga tygpaket från JNY design så nu har jag ännu mer att göra. Vet inte alls hur jag ska hinna allt jag vill göra. Tider räcker bara inte till. Kanske får man anställa nån :)

Det översta är djungelvelour och det tyget som jag är mest nöjd över. Tyvärr räcker det nog bara till ett par byxor. Får se om jag kanske behåller det till Mille.

Den andra bilden är på två härliga molntyg. Det vänstra i brun frotté, blir troligtvis byxor. Skulle vilja göra badlakan för barn men litar inte på att kanterna blir snygga. Det röda är i velour och blir nog till byxor.

Det gröna kanintyget har jag tänkt ska bli till en filt med fleece baksida och en dekorsöm, får se hur det slutar.

Den sista bilden med olika djur blir troligtvis till mössor, eller nån annan kanske har ett bättre förslag?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar